Berriak

Gipuzkoa

EAJ-PNVk Gipuzkoa animatu du EAJ-PNVren jatorrizko proiektuaren edo Ezker Abertzalea bihurtu den kopia txarraren artean aukeratzera
MAIATZAK 22 | Gipuzkoa

Andoni Ortuzar, Iñigo Urkullu, Eneko Goia, Markel Olano eta Eider Mendozak Donostian eskatu dute EAJ-PNVren aldeko botoa, hiria eta Herrialdea itzul ez daitezen EH Bilduren legealdian nagusi izan ziren “agintekeria eta inposaketa girora”

BIDEOAK

Olatz Peon Ormazabal: “Eskerrik asko tolosar guztiei azaldutako babesagatik”
MAIATZAK 27 | Tolosa

Olatz Peon Ormazabal: “Eskerrik asko tolosar guztiei azaldutako babesagatik”

Hauteskundeak irabazi ostean, Tolosa hobe baten aldea lanean jarraitzeko konpromisoa berretsi dute jeltzaleek, proiektu berriekin herritarren ongizatea hobetzeko, enplegu aukera berriak sortzeko eta kultura eta euskararen erabilera indartzeko helburuarekin. Olatz: “Erantzukizunez eta umiltasunez heltzen diogu berriz ere gobernatzeko ardurari, orain arte bezala, guztientzat egingo dugu lan, Tolosaren aniztasuna kontutan hartuz eta gertutasunetik lan eginez”
Pasaiako EAJ-PNVtik herritarrengandik jasotako babesa eskertu dute
MAIATZAK 27 | PASAIA

Pasaiako EAJ-PNVtik herritarrengandik jasotako babesa eskertu dute

Emaitzak aurreikusitakoak izan ez badira ere, Pasaiako EAJ-PNVk proiektu jeltzalearen alde egin zuten 1687 herritarrei eskerrak eman nahi izan dizkiete azaldutako babesagatik
Beasaingo EAJ-PNVk jasotako babesa eskertu du
MAIATZAK 27 | Beasain

Beasaingo EAJ-PNVk jasotako babesa eskertu du

Orain arte bezala, beasaindar guztientzat eta gertutasunetik lan egiteko konpromisoa berretsi dute jeltzaleek eta erantzukizun eta umiltasunez hartu dute, beste behin, gobernatzeko ardura Oso pozik azaldu dira lortutako emaitzekin: “Herritarrek lau urte hauetan egindako kudeaketa babestu dute eta orain ekindako bideari jarraipena emango diogu, martxan ditugun proiektuekin lanean jarraituz eta berriak martxan jarriz”
EAJ-PNVk eskerrak eman dizkie lezoarrei azaldutako babesagatik
MAIATZAK 27 | LEZO

EAJ-PNVk eskerrak eman dizkie lezoarrei azaldutako babesagatik

Jeltzaleak pozik azaldu dira legealdi honetan egindako lanarekin eta baita atzo jasotako emaitzekin ere 1310 lezoarrek egin zutelako EAJ-PNVren proiektuaren alde eta beraz, balorazio positiboa egin dute
Gipuzkoak “geldialdirik gabe” aurrera egiten segi dezan mobilizazioaren aldeko deia egin du EAJk
MAIATZAK 24 | Berria

Donostiak, Gipuzkoak eta Euskadik etorkizunera begira “martxan” jarraitu dezaten aukera “eraginkorrena” delako, EAJ-PNVren aldeko botoa eskatu dute Eneko Goiak, Markel Olanok eta Joseba Egibarrek
Bilduk gu imitatzeko daukan grinak garbi erakusten du EAJk asmatu egin duela estrategia politiko eta sozialean
MAIATZAK 24 | Berria

Lurraldeko hautagaiak eta bolondresak elkartu ditu gaur EAJ-PNVk hauteskunde kanpainaren azken txanpan; Joseba Egibarrek adierazi duenez, EAJri botoa ematea da Euskadik “politikoki hazten” jarraitu dezan “aukerarik eraginkorrena”
Gobernantza eredu berria gure kudeaketaren oinarri
MAIATZAK 23 | Tolosa

Gobernantza eredu berria gure kudeaketaren oinarri

Olatz Peon Ormazabal Tolosako alkatea eta alkategaiak orain arte bezala lan egiten jarraitzeko konpromiso irmoa azaldu du, kudeaketa onean oinarrituta, gertutasunetik, gardentasunez eta tolosarrekin zein herriko elkarte eta eragileekin elkarlanean jardunez
Aitor Aldasoro: “Langabeziari aurre egiteko, enplegu aukera berriak bultzatuko ditugu”
MAIATZAK 23 | Beasain

Horretarako, ekintzailetza bultzatu, formazioa eskaini, zoru industriala prestatu, merkataritza sustatzeko ekimen eta zubi berria eraiki eta lehen sektorea babestu eta tokiko produktuen azokak indartuko dituzte
Debagoienean azken lau urteotan egindako “aldaketak” eskualdea Gipuzkoako “erreferente” bihurtu du
MAIATZAK 23 | Debagoiena

EAJren “kudeaketa sendoaren” ostean eta “akordioetara iristeko “gaitasunari esker”, eskualde ”solidarioagoa” da orain, “zerbitzu onak” ditu eta hondakinen bereizketan “liderra” da. Legealdi honetan Deskarga irekita, alkategai jeltzaleek lidergoa hartzeko konpromisoa dute orain Kanpazarreko autobideari bultzada emateko.
Prozesu parte hartzailea proposatu du EAJ-PNVk, GI-2632 Zumarragan “birpentsatzeko”
MAIATZAK 22 | Zumarraga

Markel Olanok azpimarratu duenez, Deskarga ireki ostean aldatu egin da errepidearen funtzioa, eta beraz funtsezkoa da kontu hau konpontzea