Berriak

Gipuzkoa

Gipuzkoak “geldialdirik gabe” aurrera egiten segi dezan mobilizazioaren aldeko deia egin du EAJk
MAIATZAK 24 | Berria

Donostiak, Gipuzkoak eta Euskadik etorkizunera begira “martxan” jarraitu dezaten aukera “eraginkorrena” delako, EAJ-PNVren aldeko botoa eskatu dute Eneko Goiak, Markel Olanok eta Joseba Egibarrek

BIDEOAK

Olatz Peon Ormazabal: “Eskerrik asko tolosar guztiei azaldutako babesagatik”
MAIATZAK 27 | Berria

Olatz Peon Ormazabal: “Eskerrik asko tolosar guztiei azaldutako babesagatik”

Hauteskundeak irabazi ostean, Tolosa hobe baten aldea lanean jarraitzeko konpromisoa berretsi dute jeltzaleek, proiektu berriekin herritarren ongizatea hobetzeko, enplegu aukera berriak sortzeko eta kultura eta euskararen erabilera indartzeko helburuarekin. Olatz: “Erantzukizunez eta umiltasunez heltzen diogu berriz ere gobernatzeko ardurari, orain arte bezala, guztientzat egingo dugu lan, Tolosaren aniztasuna kontutan hartuz eta gertutasunetik lan eginez”
Pasaiako EAJ-PNVtik herritarrengandik jasotako babesa eskertu dute

Pasaiako EAJ-PNVtik herritarrengandik jasotako babesa eskertu dute

Emaitzak aurreikusitakoak izan ez badira ere, Pasaiako EAJ-PNVk proiektu jeltzalearen alde egin zuten 1687 herritarrei eskerrak eman nahi izan dizkiete azaldutako babesagatik
Beasaingo EAJ-PNVk jasotako babesa eskertu du

Beasaingo EAJ-PNVk jasotako babesa eskertu du

Orain arte bezala, beasaindar guztientzat eta gertutasunetik lan egiteko konpromisoa berretsi dute jeltzaleek eta erantzukizun eta umiltasunez hartu dute, beste behin, gobernatzeko ardura Oso pozik azaldu dira lortutako emaitzekin: “Herritarrek lau urte hauetan egindako kudeaketa babestu dute eta orain ekindako bideari jarraipena emango diogu, martxan ditugun proiektuekin lanean jarraituz eta berriak martxan jarriz”
EAJ-PNVk eskerrak eman dizkie lezoarrei azaldutako babesagatik

EAJ-PNVk eskerrak eman dizkie lezoarrei azaldutako babesagatik

Jeltzaleak pozik azaldu dira legealdi honetan egindako lanarekin eta baita atzo jasotako emaitzekin ere 1310 lezoarrek egin zutelako EAJ-PNVren proiektuaren alde eta beraz, balorazio positiboa egin dute
Gobernantza eredu berria gure kudeaketaren oinarri

Gobernantza eredu berria gure kudeaketaren oinarri

Olatz Peon Ormazabal Tolosako alkatea eta alkategaiak orain arte bezala lan egiten jarraitzeko konpromiso irmoa azaldu du, kudeaketa onean oinarrituta, gertutasunetik, gardentasunez eta tolosarrekin zein herriko elkarte eta eragileekin elkarlanean jardunez
Aitor Aldasoro: “Langabeziari aurre egiteko, enplegu aukera berriak bultzatuko ditugu”
MAIATZAK 23 | Berria

Horretarako, ekintzailetza bultzatu, formazioa eskaini, zoru industriala prestatu, merkataritza sustatzeko ekimen eta zubi berria eraiki eta lehen sektorea babestu eta tokiko produktuen azokak indartuko dituzte
Debagoienean azken lau urteotan egindako “aldaketak” eskualdea Gipuzkoako “erreferente” bihurtu du
MAIATZAK 23 | Berria

EAJren “kudeaketa sendoaren” ostean eta “akordioetara iristeko “gaitasunari esker”, eskualde ”solidarioagoa” da orain, “zerbitzu onak” ditu eta hondakinen bereizketan “liderra” da. Legealdi honetan Deskarga irekita, alkategai jeltzaleek lidergoa hartzeko konpromisoa dute orain Kanpazarreko autobideari bultzada emateko.
Prozesu parte hartzailea proposatu du EAJ-PNVk, GI-2632 Zumarragan “birpentsatzeko”
MAIATZAK 22 | Berria

Markel Olanok azpimarratu duenez, Deskarga ireki ostean aldatu egin da errepidearen funtzioa, eta beraz funtsezkoa da kontu hau konpontzea
Olatz Peon: “Ekonomia sustatzen jarraitzea eta kalitatezko enplegua sortzea lehentasunezkoa izango da guretzat”
MAIATZAK 22 | Berria

Orain arte bezala, merkatariekin, tokiko ekoizleekin eta enpresa txikiekin etengabeko elkarlanean jardungo dutela adierazi du alkategaiak, jarduera ekonomikoa indartu eta haien beharrei erantzuteko. Horretarako industriari, lanbide heziketari, ekintzailetzari, merkataritzari, lehen sektoreari eta turismoari loturiko proposamen zehatzak garatu dituzte.
Herritarrengandik gertu eta herritarren zerbitzura

Herritarrengandik gertu eta herritarren zerbitzura

Horixe izango da Pasiako EAJ-PNVren udal gobernuaren lan ereduaren oinarri nagusia: gertutasuna eta entzute aktiboa. Halaber, komunikazio eta informazio bide berriak garatzeko konpromisoa ere hartu dute jeltzaleek.